пятница, 17 октября 2008 г.

brett mcclure and jaycie phelps





Na een paar rot/dipdagen heb ik weer mijn ogen geopend..Ik blijf nu al een redelijke tijd rond hetzelfde gewicht hangen. Ik heb een (tijdelijk) streef gewicht..maar wanneer ik die moet bereiken..tja..als ik het maar bereik. En ik denk dat ik daar een beetje een te ruime tijd voor neem. Een paar maanden geleden was mijn doel om rond mijn verjaardag weer in ieder geval op het zelfde gewicht te zitten als dat ik op mijn laatste verjaardag (dan dus een jaar geleden) woog. Dat ga ik lang niet meer redden..
Ook mede door die docu van gisteravond, van als mijn dochter weigert te eten, ben ik mijn ogen weer gaan openen. Eerst kwam mijn tweede ikje weer heel erg naar boven. Zij heeft 29 kilo gewogen..jij moet dat dus ook kunnen..maar als ik ook die kant op gaat..zal ik mijn ouders helemaal de stuipen op het lijf jagen..Nee..ik moet dus vol proberen te houden en juist verder proberen te gaan. Mede door de gesprekken dat de ouders aangaven dat ze geen raadt meer wisten, deden me beseffen dat het niet veel langer zo door moet gaan. Als ik het niet voor mezelf doe/kan doen..dan moet ik het maar voor mijn ouders doen. Die hebben al genoeg problemen, en als ik nog verder zak maak ik het ze nog moeilijker en maak ik ze nog ongelukkiger..
Vanavond of morgen wil ik dus even goed met mijn mama praten..ik ga denk maar even eerlijk zijn dat het even niet helemaal lekker gaat en dat ik een hou vast nodig heb..Ik wil denk dus maar een beetje een plan gaan maken met mijn mama zodat het me misschien beter lukt om ervoor te gaan. Oke, ik wil het nog wel een beetje op mijn eigen manier doen, op mijn eigen tempo, maar niet meer op deze manier.
Ik voel me gewoon ook best schuldig tegenover mijn ouders..elke keer beloof ik wel mijn best te doen enz..en opzich doe ik dat ook wel..maar elke keer als ik wat aangekomen ben, ga ik weer wat aanmodderen met mijn eten, waardoor ik iig stabiel blijf en soms zelfs weer wat afval..en tja..voor mij voelt het veilig, maar uiteindelijk schiet ik er denk ik ook niet veel mee op..
Ik vind het best eng om vanavond/morgen te gaan praten met mijn mama, en ook echt concretere dingen af te spreken, wat dat betekend dat ik niet echt meer gewoon wat aan kan modderen, maar er echt voor zal moeten gaan. Ik ben dan weer bang om nog meer controle te verliezen:(..



brett mcclure and jaycie phelps, brett mcclure, brett mccabe, brett maverick sports.



Комментариев нет: